Share Button

Cheia spre silueta suplă nu e dieta, ci rutina: obiceiurile care te fac să te îngrași

Share Button

Dacă te simți de obicei inconfortabil după ce mănânci, e cu siguranță timpul să faci o schimbare în viața ta. Depășește problemele cu greutatea și fii sincer(ă) cu tine legat de obiceiurile care parcă adaugă kilograme în plus pe cântar.

Există obiceiuri pe care mulți oameni le fac inconștient și care conduc la câștigul kilogramelor.

Dezechilibru între foame și sete

Mulți confundă senzația de sete cu cea de foame. Dacă ai mâncat recent și te simți nesatisfăcut, ar trebui să bei ceva. Specialiștii sunt de părere că ar trebui să bei apă atunci când simți că ți-e foame, iar dacă senzația persistă încă 20-30 de minute, chiar trebuie să mergi să mănânci, deoarece foamea e reală.

Sari peste micul dejun

O masă în minus poate părea kilograme în minus, dar asta nu e deloc așa. Cea mai bună metodă de a arde caloriile este să ai o masă copioasă și bogată în vitamine la micul dejun, care să-ți servească drept resursă pe întreaga zi.

Mănânci în fața televizorului

Mâncatul în fața unui ecran face oamenii consume mai multe alimente decât au nevoie, întrucât sunt distrași de ceea ce rulează pe ecran. Atunci când mintea ta este adânc îngropată într-o acțiune, nu vezi cum trece timpul și nici mâncarea pe care o înghiți cu poftă.

Nu ai măsură

Indienii au un principiu foarte interesant în ceea ce privește porția de mâncare. Ei spun că porția ta de mâncare trebuie să fie cât două mâini unite. În funcție de cât de mare ai mâna, atât de mult trebuie să mănânci.

Nu iei niciodată gustări

Asta e opusul regulii care spune că trebuie să-ți măsori porția. Într-adevăr, trebuie să ai limite, dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să iei câte o gustare mică, fără exagerări. S-a dovedit că cei care mănâncă puțin, dar des, reușesc să aibă mai puține probleme de greutate decât cei care au program strict de alimentație.

Mănânci mult după ce faci exerciții

Sportul e solicitant și da, ai o foame de lup atunci când ieși din sală. Totuși, dacă nu e ora de masă, atunci ar trebui să ai o gustare de cel mult 150 de calorii.

Sursă: popsugar.com
Sursă foto: femmefitalefitclub.com

Leave a Reply