Share Button

Provocarea de 21 de zile pentru cei ce suferă de anxietate!

Share Button

Anxietatea reprezintă o stare afectivă care se caracterizează prin sentimente de insecuritate și tulburare. Aceste simptome se prezintă în procent de 14% din populație.

Există mai multe forme de anxietate, precum: fobie socială, fobii specifice (insecte, spații închise), anxietate generalizată atac de panică, stres post-traumatic și tulburarea obsesiv-compulsivă.

De cele mai multe ori, anxietatea se traduce ca o frică intensă și irațională nejustificată prin prezența unei situații periculoase. Persoanele anxioase simt o neliniște permanentă.

Simptomele anxietății sunt: oboseală, irascibilitate, insomnie și probleme de concentrare.
Dacă te regăsești sau ai fost diagnosticat cu anxietate, noi îți propunem o serie de activități împărțite pe 21 de zile. Provoacă-te să-ți revii și să ai această afecțiune sub control, dacă nu, chiar să o vindeci.
ZIUA 1 – Colorează o carte
ZIUA 2 – Fă exerciții de respirație
ZIUA 3 – Ascultă muzică ce îți va îmbunătăți starea de spirit
ZIUA 4 – Meditează
ZIUA 5 – Vorbește la telefon
ZIUA 6 – Ieși la jogging
ZIUA 7 – Spune afirmații pozitive pentru tine însăți
ZIUA 8 – Spune tot ce-ți stă pe suflet
ZIUA 9 – Scrie într-un jurnal
ZIUA 10 – Fă un puzzle de cuvinte încrucișate
ZIUA 11 – Scapă de cafeina din viața ta
ZIUA 12 – Dansează ca și cum nimeni nu s-ar uita
ZIUA 13 – Joacă-te cu o minge de stres
ZIUA 14 – Fă o baie caldă
ZIUA 15 – Râzi cu poftă
ZIUA 16 – Lucrează la un proiect artistic
ZIUA 17 – Încearcă să faci yoga
ZIUA 18 – Scapă de aparatele digitale
ZIUA 19 – Plimbă-te
ZIUA 20 – Programează-ți îngrijorarea să nu se extindă pe durata întregii zile
ZIUA 21 – Acceptă-ți sentimentele.

Leave a Reply